Wednesday, April 20, 2011

TIADA LAGI JERAWAT

Sha dari kepong,selangor telah berkongsi satu testimoni harap anda pula seterusnya :)


*petikan dari blog beliau*


TERIMA KASIH VCO CATALYST sebab dah hilangkan jerawat aku!! seyez weh..catalyst hilangkan jerawat aku..muka aku sekarang ni tak dak jerawat dah..ok2..untuk perbandingan aku baru ja pas snap gambaq aku secara langsung sekarang dengan sememehnya..


lets cekedaut gambaq before n after..

ini gambaq before..sila perhatikan muka aku..walaupun aku dah tempek foundation tebai2 tapi dok nampak lagi jerawat aku timbui2..sangat biadap peranan jerawat aku pada ketika itu kan..siyez aku tak suka jerawat!! saya benci jerawat!!!! posing dah cun..tapi ada jerawat la plak..

ini gambaq aku terlatest sekarang jugak aku amek pakai enpon aku n aku sumbat kat sini..tak dak lagi yang timbui2 kan..aku lebih kondifen nak amek gambaq secara dekat..n for ur information, aku pakai mekap cket ja tak macam sebelum ni sebab aku nak cover jerawat..sekarang aku boleh snap pic dekat2 tanpa malu lagi!! (macam iklan la plak)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...